اپل واچ نیمی از فروش ساعت های هوشمند را در سال ۲۰۱۸ از آن خود کرد

اوایل ماه گذشته ی میلادی بود که مؤسسه ی NPD با اتکا به داده هایی دقیق، اطلاع دادن کرد اپل سردمدار صنعتی ساعت های هوشمند است و محصولات پوشیدنی این شرکت، زیاد از هر پوشیدنی دیگری طرفدار دارد. اخیرا مؤسسه ی استراتژی آنالیتیکس نیز گزارش جدیدی را منتشر کرده و طی آن به ارائه ی جزئيات بیشتری در تک مدل بیع اپل واچ(Apple Watch) پرداخته است. 

براساس این داده های جدید، اپل توانسته در سه ماهه ی پایانی سال ۲۰۱۸ میلادی، ۹.۲ میلیون واحد از زمانه هوشمند خویشتن را بوسیله فروش برساند؛ گفتنی است که این رقم تو بازه ی مثل سال ۲۰۱۷، معادل ۷.۸ میلیون واحد بود. استراتژی آنالیتیکس تقویم می زند که اپل بوسیله نعوظ کلی داخل سال ۲۰۱۸، مظفر بوسیله فروش ۲۲.۵ میلیون واحد اپل واچ شده است که رقم درخورتوجهی به احصائیه می آید.

مقاله های مرتبط:تجسس اپل واچ سری ۴راهنمای خرید ساعت هوشمند

در مقایسه باید بگوییم که تعداد ساعت های فروخته شده توسط اپل در سال ۲۰۱۷، ۱۷.۷ میلیون واحد بود و این موضوع پیشرفت یک ساله ی اپل واچ و افزایش طرفداران آن را به خوبی مدال می دهد. ظاهرا تعداد کچل ساعت های هوشمند فروخته شده در سال ۲۰۱۸ حد ۴۵ میلیون واحد بوده که اپل نیمی از این نرخ را به خود اختصاص داده است.

این آمار و ارقام، اپل را در صدر نهر برترین شرکت های مملکت ی ساعت های هوشمند جای می دهد. فیت بیت اکید ترین تعقیب کننده ی اپل است که البته فاصله ی بیش زیادی با این مشارکت دارد. براساس آمار، فیت بیت در سال ۲۰۱۸ موفق به فروش ۵.۵ میلیون ساعت هوشمند شده است. سامسونگ و گارمین با ۵.۳ و ۳.۲ میلیون، بوسیله ترتیب داخل رده های سوم و چهارم جای گرفته اند.سهم اپل واچ تو بازار با کاستی روبه رو شده است

از حیث سهم هر کدام از شرکت ها در بازار، اپل با تو دست دریافت ۵۰ درصد، در صدر جای دارد و احتمالا این جایگاه به این زودی ها به سربزرگی نخواهد افتاد. البته گرچه این رقم، رقم وقار به احصائیه می آید، اما نسبت به سال گذشته ی میلادی با افت روبه رو شده است. اپل در سال ۲۰۱۷، ۶۰.۴ درصد از سهم بازار را در جوانمردی داشت. سامسونگ و فیت بیت بیش از هر همدستی دیگری، باعث و بنیان گذار کاهش سهم اپل بوده اند.

نیل ماستون، مدیر اجرایی مؤسسه ی استراتژی آنالیتیکس، می گوید که دو همکاری سامسونگ و فیت بیت هنگام یک سال اخیر میلادی، توانسته اند بهبودهای درخورتوجهی داخل ساعت های هوشمند خود ایجاد می کنند.

او می گوید: «تعداد ساعت های فروخته شده توسط اپل در سه گانه ماهه ی چهارم ۲۰۱۸ با پیشرفتی ۱۸ درصدی نسبت به همین بازه ی زمانی تو سال قبل، به ۹.۲ میلیون واحد رسید. این درحالی است که سهم اپل از راسته در سه ماهه ی چهارم سال ۲۰۱۸ در مقایسه با همین بازه داخل سال ۲۰۱۷، از ۶۷ درصد به ۵۱ درصد فصیح است. اپل واچ دارد سهم بازار را به سامسونگ و فیت بیت می بازد؛ دو شرکتی که پیشرفت زیادی به خود دیده اند و حضور محصولات آن ها درون خرده فروشی ها خلال یک سال اخیر، گشایش درخورتوجهی داشته است.»

استراتژی آنالیتیکس می گوید که ۸ ساعت از هر ۱۰ ساعت هوشمندی که امروزه فروخته می شود، متعلق به یکی از همدستی های اپل، سامسونگ، فیت بیت و گارمین است. 

گزارش کامل مؤسسه ی استراتژی آنالیتیکس، ازطریق این لینک در دسترس است.قیمت روز ساعت هوشمندبیشتر بخوانید:اپل در iOS 13 روش جدیدی بخاطر ادخال به اکانت iCloud معرفی می کندردپای جف ویلیامز درون حصه نقشه کشی محصول اپل پررنگ تیز از آویشن کوک استتمجید زمینه گذار هواوی از رویکرد اپل در اساس حفظ کردن حریم خصوصیبیل گیتس در مصاحبه ای متاخر از خصوصیات ممتاز استیو جابز گپ می کندنیمی از مردم آمریکا مدل گوشی خود را نمی دانند