گوگل با سودا فیت بیت، با توفیق به راسته زمانه های هوشمند وارد خواهد شد

بازار گجت های پوشیدنی در سال جاری میلادی بوسیله سمت رکوردشکنی جدی حرکت می درنگ. IDC پیش بینی می کند تا فرجام سال ساری میلادی، ۱۵۲ میلیون گجت پوشیدنی مچی فروخته شوند و روند رو به نمو بازار در سال آتی هم ادامه داشته باشد. پنج همکاری عزیز دنیا درون این حوزه ۶۶ درصد از سهام راسته را دراختیار دارند و شیائومی، اپل، هواوی، فیت بیت و سامسونگ بوسیله تزیین رتبه های مطلع تا پنجم را به خویشتن عام می دهند. اگر گوگل بخواهد در بازار روبه رشد مذکور جایی داشته باشد، خرید فیت بیت استراتژی مناسبی برای ورود خواهد بود. فدایی اخبار مرزوبوم ی فناوری دعوی می کنند شرکت مام گوگل، آلفابت، پیشنهاد خرید را به فیت بیت عرضه کرده است.مقاله های مرتبط:پتنت گوگل از شناساندن پیکسل واچ در آینده ای نزدیک خبر می دهدساعت هوشمند گوگل امسال عرضه نخواهد شد

رویترز برای اولین وهله احتمال فروخته شدن فیت بیت بوسیله آلفابت را مطرح کرد. گزارش آن ها برمبنای منبعی ناشناس تصنیف شد؛ درنتیجه، به هیچگاه عنوان نمی استعداد آن را ادعایی نزدیک بوسیله واقعیت دانست. ناگفته نماند هیچ اطلاعی از پیشنهاد احتمالی آلفابت به فیت بیت و پذیرش یا رد پیشنهاد شرکت سازنده ی گجت های پوشیدنی تو دست نیست. البته اخبار اخیر نشان می دهد آن ها با مشکلاتی داخل راسته و کسب درآمد دست وپنجه بطی ء می کنند.

با نگاهی بوسیله گزارش اخیر IDC، خبردار وضعیت نه چندان جالب آن ها درون بازار می شویم. ساعت های هوشمند تسهیم مناسبی از راسته پوشیدنی ها را به خویشتن اختصاص می دهند. درمقابل، دستبندهای ساده تیز که درآمد بسیاری بخاطر فیت فیت به همراه دارند، بیع چندان اضافی را تجربه نمی کنند. دراین میان، فیت بیت فشار دو هنرمند رادیکال بازار را حس می نرم: از یک سو، شیائومی با دستبندهای کم ارزش قیمت راسته پایین رده را اشغال می کند و از سوی دیگر، اپل واچ دسته ی ساعت های هوشمند را زیرسلطه دارد.

فیت بیت برای رقابت با غول های میدان پوشیدنی، ارزش محصولات خود را کاهش داد؛ اما به همان نسبت، کاهش در سوددهی را هم امتحان کرد. بوسیله عنوان نمونه ای از محصولات ارزان مقدار اخیر، می توان به ورسا لایت فیت بیت اشاره کرد که نسخه ای کم ارزش از زمانه های هوشمند شرکت حیات. گجت مذکور با وجود جذب مناسب کاربران، محصول آن چنان قدرتمندی نبود و در کاهش سوددهی شرکت و سهم بازار بی قراری تأثیرگذار بوسیله دیدن رسید.

با نگاهی به وضعیت کنونی فیت بیت، فروخته شدن آن را نمی توان دور از انتظار دانست. اکنون این سؤال مطرح می شود که چرا گوگل باید این شرکت را بخرد؟فیت بیت در هر دو سمت طیف بازار، زیرفشار غول هایی همچون شیائومی و اپل است

اگر نگاهی به خانواده ی محصولات ابدار افزاری گوگل بیندازیم، از پیکسل ۴ تا پیکسل بوک گو و نست مینی، انواع دسته های بازار گجت را اشغال می کنند؛ اما در گروه ی پوشیدنی ها هنوز با کمبود مواجه هستیم و قطعا پیکسل بادز ۲، جای خالی را کاملا پر نخواهد کرد. درحال حاضر، گوگل ثمر پوشیدنی ندارد؛ ولی ور OS را بوسیله عارض عام برای شایسته کردن های هوشمند نمایش می نرم. درنگ افزار گوگل رویکرد مناسبی ندارد و هیچ یک از پنج تولیدکننده ی گجت های پوشیدنی از آن استفاده نمی کنند.

از سال ها پیش، شایعه ی عرضه ی زمانه هوشمند پیکسل واچ گوگل، در رسانه ها دیده و شنیده می شد. با این حال، هنوز از محصول غول موتور جست وجو خبری نیست و در رویداد اخیر نیز گجتی معرفی نشد. قطعا گوگل در سال های گذشته، انواع طراحی روزگار هوشمند را بررسی کرده است. بوسیله علاوه، فداکار از کارمندان سابقش همچنین تو مصاحبه های بی اندازه گفته اند اهالی مانتین ویو قصد داشت محصول نهایی را درکنار اولیه گوشی پیکسل در سال ۲۰۱۶ معرفی بطی ء. البته همان افراد ادعا می کنند مدیران به خاطر نگرانی از پذیرفتن بازار و ضربه به برند پیکسل، از نمایش ی محصول نهایی خودداری کرده اند.

فدایی گزارش ها تو سال ۲۰۱۶ اطلاع دادن کردند روزگار های مدنظر گوگل را درنهایت ال جی تاسیس و با برندها ی LG Watch Sport و LG Watch Style مجهز بوسیله Androdi Wear 2.0 گوگل به بازار رویه یافتند. انتقادهای موکد و عملکرد ضعیف آن ساعت ها تایید می کرد گوگل درباره ی عرضه نکردن آن ها، تصمیم صحیحی گرفته است.طرح های گوگل بخاطر ورود به بازار گجت های پوشیدنی تاکنون ناموفق بوده اند

داخل ژانویه ی سال جاری میلادی، گوگل قراردادی پیچیده با گروه روزگار سازی فسیل منعقد کرد و تعدادی مالکیت معنوی بوسیله همراه آویشن های استفهام و توسعه ی پشتیبان آن ها را با هزینه ای ۴۰ میلیون دلاری دراختیار گرفت. پیمان نامه مذکور مدال می دهد اهالی مانتین ویو هنوز به ظهر مدل سازی و ساخت ساعت هوشمند هستند. ایده ی فناوری محیطی با چشم انداز مرتبط ترکیب می شود و گوگل اسیستنت عاری تجهیز سخت افزاری، نقش رابط را بین کاربر و نزدیک ترین رقیق افزار برعهده می گیرد. در چنین چشم اندازی، میکروفن و اسپیکر روی گجت مچی کاربر کارایی بسیاری خواهد داشت. درنهایت، می توان پیکسل واچ را عضو مناسبی برای قوم و اکوسیستم درون حال رشد گوگل دانست که درکنار خانواده ی محصولات ساختمان ی هوشمند و گوشی های هوشمند، مجموعه ی کاملی را لباس می دهد.

دلایل مذکور همگی اثبات کننده ی تمایل گوگل برای ساخت روزگار هوشمند بودند. اکنون این سؤال پیش می آید که چرا آن ها باید با خرید فیت بیت مسیر خود را کوتاه کنند؟ همان طورکه گفته شد، فیت بیت در ورود به بازار روزگار های هوشمند موفقیت چندانی تصرف نکرد. هنوز بیش از نیمی از درآمد آن ها از گجت های ردیاب سلامتی کسب می شود. Fitbit OS از دل درنگ وسایل Pebble زاده شد و در بخش توان ها و ظرفیت های نرم افزاری، کمبودهای زیادی دارد؛ درنتیجه، نمی قابلیت کند افزار یا اکوسیستم ساعت های هوشمند فیت بیت را دلیل گوگل برای خرید دانست. بوسیله علاوه، محصولات آن ها در طراحی شاداب افزاری نیز حرف اضافی برای گفتن ندارند.

آنچه فیت بیت امروز دارد و گوگل بوسیله آن محتاج است، تعداد فراوان مشتریانی هستند که از ساعت ها و دستبندهای همکاری استعمال و داده های سلامتی و ورزشی خویشتن را بوسیله سرورهای آن ارسال می کنند. همچنین، تصرف وکار گوگل به طور خلاصه درون جمع آوری داده و پیاده سازی فراگیری ماشین و استفاده از اطلاعات ایجادشده برای توسعه ی چشم انداز و ترقی ی بطی ء افزار تعریف می شود. اگرچه امروز Google Fit تقریبا در تمامی سیستم عامل های موبایل و پوشیدنی به کاربران عرضه می شود، هنوز شان کاربران قدرتمندی ندارد و در مقایسه با اکوسیستم فیت بیت، بسیار ضعیف محسوب می شود. آخرین آمار تعداد کاربران فعال ماهانه ی سرو مذکور را ۲/۶ میلیون نفر نشانی می کند؛ درحالی که فیت بیت ماهانه ۲۷/۴ میلیون کاربر فعال دارد.داده ها و الگوریتم های فیت بیت ارج اضافی برای گوگل خواهند داشت

گوگل علاوه بر دریافت داده های باارزش، از الگوریتم فیت بیت بی آرامی بهره خواهد سرما. هر همکاری فعال در صنعت ردگیری داده های سلامت، الگوریتم های مخفیانه ی عام خود را بخاطر محاسبه گام ها و شمارش ی کالری استعمال شده و ردگیری خواب دارد. قطعا دسترسی بوسیله الگوریتم های فیت بیت به عنوان شرکتی باسابقه در این حوزه، ارزش فراوانی خواهد داشت.

از دلایل احتمالی دیگر میل گوگل می توان بوسیله ورود فیت بیت به میدان سلامت اشاره کرد؛ یعنی کمی از کسب وکار که درکنار مقدر شدن های دیگر رشد مناسبی تجربه کرده است. فیت بیت تاکنون محصولات متعددی ازطریق برنامه های بهداشت و اشتی در سطح سازمانی فروخته است و حالا نیز بیمه های سلامت را در هدف خود می بیند. آن ها حتی در مملکت ی مذکور با گوگل نیز شرکت کرده اند و خدمات ابری غول موتور خیز وجو را برای پلتفرم Healthcare خویشتن به فقره گرفته اند. پلتفرم مذکور روشی ایمنی برای تعهد پرداخت داده های پزشکی احساساتی ابداع می کند.

باور عمومی اکنون بر این است که وسیله های ردگیری سلامتی می توانند صنعتی اشتی را رهایی دهند. دراین میان، بیمه ها همچنین صرفه جویی های هزینه ای بسیاری خواهند داشت و درنتیجه، فیت بیت مسیر صحیحی برای ورود برگزینی می یواش. درون صورت نهایی شدن خرید احتمالی، هیچ تصوری از چگونگی هماهنگی و خیساندن فیت بیت با ساختارهای کنونی گوگل نداریم. به نشانی مثال، شرکت سابق الذکر قبلا سیستم عامل ور OS را بوسیله خاطر مصرف زیاد باتری به وسیله های خود افزودن نکرد؛ درنتیجه، گوگل نمی تواند عاری برنامه ریزی خاص، جهیز عامل خود را روی مایه های فیت بیت نصب کند و انتظار عملکرد فیروز داشته باشد. همچنین، بخاطر گوگل عجیب خواهد حیات برندی از دستگاه های پوشیدنی بدون استفاده از جهیز عامل عام خود داشته باشد.

بدون طراحی عالی سخت افزاری و بهبودهای جدی تو ور OS، نمی توان انتظار داشت گوگل با توفیق به بازار ساعت های هوشمند وارد شود و خرید فیت بیت همچنین هیچ یک از پیش نیازهای مذکور را رفع نمی کند. البته همیشه امکان تدوین طرح های بلندمدت مرطوب و جامع نمدار گوگل وجود دارد که شاید در آن، از فیت بیت بخاطر توسعه ی برند جدیدی از گجت های پوشیدنی کاربرد شود؛ فیت بیتی که می تواند با اپل واچ هم چشمی بطی ء. این طور روندی قطعا بوسیله زمان اضافی حاجت خواهد داشت.بیشتر بخوانید:گوگل ادعاهای دروغین تو تبلیغات دیپلماتیک را ممنوع کردسرویس جی سوئیت با دستیار هوشمند گوگل یکپارچه شدآمار دانلود اپلیکیشن ها داخل سه ماهه سومین ۲۰۱۹ منتشر شدگوگل از آخر کار سرویس Google Cloud Print در سال ۲۰۲۰ وقوف دادگوگل به کسانی که در اندروید باگ کشف کنند، ۱/۵ میلیون دلار جایزه می دهد